czwartek, 1 września 2016

Wracamy!


Ale sobie zrobiłam wakacje...!
Nie planowałam tak długiej przerwy, i cóż można powiedzieć. Nowe wyzwania, stare trudy i znoje. Odwykłam. Nawet, szczerze mówiąc, nachodziły mnie też te refleksje - a na co mi to całe blogowanie?

No ale, jak nawet mąż się dopytuje co się stało, i że może na profesjonalnego wordpressa by mnie przeniósł. A siostra się pochwaliła, że nowy baner mi projektuje. A sąsiadka wyrzuty robi (pozdrawiam Helenko!), że tak ucichło. Że już nie wspomnę o krewnych i znajomych królika, i last but not least, samych drogich czytelniczkach, zaniepokojonych pod ostatnim wpisem.

Tak naprawdę, jednak najważniejsza jest wewnętrzna motywacja. I ja faktycznie, po prostu autentycznie tego mojego bloga lubię. Fajnie mieć takie miejsce, takie utrwalone wspomnienia, taką własną scenę.

Dlatego wracamy. Termin idealny, nowy start.
To tak dla przypomnienia:

  1. Ignacy, 3 gimnazjum
  2. Róża, 1 gimnazjum
  3. Hania, 4 klasa
  4. Ludwik, 1 klasa
Mam za sobą trzy rozpoczęcia roku (3 hymny, 3 przemowy pań dyrektor, itd..) i właśnie dziś zakończony pierwszy etap projektu w pracy, więc...
Na dziś wystarczy, ale do szybkiego!

PS Byłabym zapomniałam, niemałą winę za moje milczenie ponosi instagram - tak, tak, słusznie się obawiałam, że ta telefonowa zabaweczka może pożreć bloga. Ale będę się starać.
Już niedługo tutaj wstawię sobie piękny gadżecik ze zdjęciami z insta, a niecierpliwi mogą do mnie zajrzeć już teraz, będzie mi miło tam się też z Wami przywitać: iza_gromatka :-)

10 komentarzy:

  1. Czekałam!
    Muszę i ja tego instagrama ogarnąć. Taki mam plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja czekam na instagramie :-)
      Ogarniać nie ma co, samo się robi. Tylko lojalnie uprzedzam, to wciąga...

      Usuń
    2. Domyślam się, i z tego powodu odwlekam mój akces :)

      Usuń
  2. Zdjęcie super !!! A najfajniejsze jest odbicie "fotografa" w lustrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteście z powrotem :D
    Powodzenia w nowym roku szkolnym dla całej czwórki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Was zobaczyć!

    Nie wiem dlaczego, ale z początkiem roku szkolnego zawsze kojarzy mi się ta piosenka. Z tej okazji podsyłam :)
    https://www.youtube.com/watch?v=xIkUiD8N81k

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim życzę radości w szkole :) włącznie z rodzicami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No! Nareszcie! ;) Już się bałam, że nie pojawicie się więcej na tym blogu, a to byłaby BARDZO smutna wiadomość.
    Cieszymy się z Waszego powrotu :)


    PS. a zdjęcie super :)
    PS 2. i biegniemy już na insta (choć nie wiem czy uda się tak szybko jak bym chciała, bo właśnie sobie rozwaliłam wyświetlacz w telefonie, ale jak tylko coś z tym uradzę to będę Was śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie sobie żyjecie ! Hania ponownie w białej sukience z wianuszkiem na głowie : PRZEPIĘKNA CHRZEŚNIACZKA !!! Tak ogólnie, jesteście ogromną inspiracją dla wielu ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń