wtorek, 31 marca 2015

zajęci przygotowaniami

Pomyślałam, że zajrzę tu jeszcze przed Świętami, bo coś mi się zdaje, że to ostatnia szansa. A potem będzie za późno, by złożyć życzenia pod takimi psychodelicznymi kartkami...



Tak krawiec kraje.... W każdym razie paleta kolorystyczna jest bardzo skoordynowana miom zdaniem: trochę Tigera, TK Maxxa i pieczołowicie przechowanych opakowań z cukierni Lukullus (tymi opakowaniami mnie kupili, muszę przyznać).

Małe rączki zajęte, a ja się mogłam spokojnie zająć obiadem (to znaczy przygotowaniem tegoż).





Co robił Maciek zapytają czujnie Feministki? Tak, spał. Ale ja też spałam, tylko że wcześniej. Maciek odsypia poranne treningi, a ja wieczorne remontowe porywy, które kończą się grubo po północy. Na poniższym zdjęciu efekt pierwszego etapu mojej pracy nad podłogą. Ciekawe czy dobrnę do ostatniego.


Prawie nie wychodzę na dwór, a lista tego co jeszcze chciałabym zrobić w domu wciąż się wydłuża. Ale takie listy mają to do siebie, że nigdy się nie kończą, w przeciwieństwie do pięknej pogody.
No może akurat teraz pogoda nie jest aż tak piękna, mimo to krótki wypad nad Wisłę po materiał na palemki wzbudził tęsknotę za świeżym powietrzem.

Przyjmijcie zatem życzenia, aby Święta przeżyć jak najradośniej, w kolorach, również takich powstałych w skutek przyjemnego zmęczenia - jeśli na zewnątrz, to tym lepiej!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam, uwielbiam, ach jak uwielbiam tutaj zaglądać. Wydajecie się być tak zgrani i zżyci ;-). Tylko brać przykład.

    Zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za tak miłe słowa! Cieszę się, że tu zaglądasz :-)
      Lubię wierzyć, że budujemy na trwałym fundamencie.
      Trzeba też jednak wziąć pod uwagę, że na blogu widać max. pół godziny, z jakichś 168. Nawet jeśli odejmiemy czas na spanie, to zostaje nie więcej niż 5%... Z drugiej strony poznać kogoś nawet w 5% to też wcale nie tak mało..
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Iza, i dla Was dobrych Świąt!
    p.s. jakie ekstra logo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki!
      Logo to mój prezent urodzinowy :-) Od uzdolnionej siostry (http://woodfoodcoffee.com/) :-)) Prawda, że udane?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne!
      Lubimy te robione, jak się jeszcze do tego podobają, to czego chcieć więcej :-))

      Usuń
  4. Czy te niezwykłe kartki będą wysyłane, czy wręczane osobiście ? Żeby zdążyć ze wszystkim, musiałabyś Izunia zacząć przygotowania zaraz po Bożym Narodzeniu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatruj listonosza, może zdąży :-))

      Usuń
  5. Dla Ciebie i Twojej rodziny również wszystkiego dobrego w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja karteczka 1 po lewej u góry!!! Piękna :) Bardzo dziękujemy :D
    Chociaż ta z barankiem z jajem na grzbiecie też mnie zainteresowała ;)))
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka kreatywność mi imponuje! BRAWO !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście rewelacyjni! Wszystkiego dobrego dla wszystkich Pracusiów :)

    OdpowiedzUsuń