środa, 24 grudnia 2014

Wigilijny wpis

Na początek, dla wszystkich, do których nie dotarła realnie (choć tym razem byliśmy wyjątkowo punktualni - wszystko dzięki cioci Dorotce, od której kartka przyszła już chyba ze 3 tygodnie temu, a tradycyjnie pierwsza poczta świąteczna jest dla nas sygnałem, że czas szykować własne życzenia), świąteczna kartka od nas:







Jak tam przygotowania? Ja właśnie wróciłam z mojej pierwszej w życiu wigilijnej przejażdżki rowerowej, która wprawiła mnie w doskonały humor. Po ryby, żeby je przerobić na takie po grecku. Co prawda był już tylko łosoś i resztka pstrąga, ale na pewno głodować nikt nie będzie. Praca w kuchni wre od rana do wieczora.




Zresztą nie tylko w kuchni. A końca nie widać, bo i plany wciąż się krzyżują. Ot, weźmy takie pakowanie prezentów - miałam skończyć o 23, tymczasem do północy przeszukiwałam dom w poszukiwaniu paczki książek, zapobiegliwie ukrytej na początku grudnia. Nie, do dziś nie znalazłam, nie do wiary!

Zanim tymczasem wrócę do rzeczywistości, czyli tam, gdzie powinnam teraz być, jeszcze życzenia dla wszystkich życzliwych dusz, zaglądających tu z sympatią (większą, czy mniejszą :-) : Niech to grono bliskich i dalszych, którym życzycie dobrze będzie jak największe! Bo warto sobie te życzenia składać.
Wśród wielu moich bożonarodzeniowych wspomnień jet i to, bardzo wyraźne, Dziadka Zygmunta (od wielu lat już go wśród nas nie ma niestety), nestora rodu, składającego uroczyście długie i rozbudowane życzenia wszystkim członkom rodziny. I choć wtedy może czasem z niecierpliwością czekaliśmy na koniec, aby wreszcie dziadek nalał każdemu do literatki coli aż po brzegi, to jednak zapadły one głęboko w serce. A coli dziś bym za nic w świecie na Boże Narodzenie nie kupiła...

Wesołych Świąt!





9 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka i piękna choinka!

    Zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt dla Was! Niech będą przepełnione spokojem, uśmiechem i magią, która jest nam dana tylko w te ostatnie dni grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, również za życzenia!

      Usuń
  2. Tak, tak, dziadka wspominamy, coli nie pijamy ! Tak trzymać !

    Tą drogą, wraz z babcią Helą dziękujemy za noworoczne kalendarze - rodzinne, kolorowe, magiczne... Do siego roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że kalendarze się podobają :-)
      Dziadek Jurek też dostał :-)

      Usuń
  3. Piękna kartka i bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    Gdybyś miała ochotę odpowiedzieć na kilka pytań z zabawy Creative Blog Tour to zapraszam do mnie - to taki łańcuszek a ja na końcu obiecałam, że Cię zapytam :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, to ci niespodzianka! Nie mogłabym odmówić Twojemu zaproszeniu :-) Pewnie w przyszłym roku powinno mi się udać :-))
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń