piątek, 17 października 2014

Nastolatka Róża i prezent od Cioci - artystki

Najwyższa pora pochwalić się jakie też cuda dostała Róża w tym roku na urodziny. W końcu minęły już 2 miesiące, od kiedy mamy tu najprawdziwszą nastolatkę (o rety!). Oczywiście z takimi nastolatkami to same problemy, ot chociażby - jaki prezent podarować na urodziny? Ciocia Marysia w tym roku przebiła wszystko i zaskoczyła nas niezmiernie prezentem, który przyszedł... mailem (dziwne jak pomyślę, że ja w wieku 11 lat nie wiedziałam nawet co to jet e-mail). Oto on:


Pamiętacie może to zdjęcie? Plakat jest właśnie nim zainspirowany. Tak to jednak bywa z wirtualnym światem, że jakoś ciężko przenieść go do rzeczywistości i dopiero niedawno zmobilizowałam się do wydrukowania go, jako samoprzylepnego plakatu w fotojokerze. No i po prostu bomba, to już kolejny raz jak nie zawiodłam się na ich jakości - gruby, piękne kolory, świetnie trzyma się ściany. Tylko dobrałam ciut za duży rozmiar i podpis "Róża" się schował. Trudno, i tak nadał formę całemu pokojowi, a już na pewno kącikowi nad łóżkiem.
Piękny jest... Marysia próbuje teraz swojego szczęścia w Kopenhadze, myślę, że świetnie się wpisze w tamtejszy rynek.




A, jeszcze, jakby tego było mało, parę dni po mailu przyszła prawdziwa poczta, która przynisła koszulkę z nadrukiem własnoręcznie przez Marysię zaprojektowanym, a przedstawiającym Figę! Zupełne szaleństwo.
Liczyłam, że uda mi się zrobić zdjęcie Róży w koszulce przy plakacie, ale gdybym dłużej czekała na zgranie wszystkich elementów (dobre światło, Róża pod ręką, czas, no i względny porządek na łóżku) to mogłoby się okazać, że zdążyłam akurat na 12 urodziny... Zatem tylko tak:




14 komentarzy:

  1. Taka ciocia to prawdziwy skarb!
    Spóźnione sto lat dla Róży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo!! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Jejku dziękuję!!!
    Tak doceniony grafik to rzadkość ;)))
    Przede wszystkim miałam piękne inspiracje - samą Solenizantkę, cudowne zdjęcie i kochaną Figę ( zdrowia dla niej ! ). Robienie takiego projektu to sma przyjemność. A wydruk rzeczywiście świetnie się wpisuje w pokoik :)
    Buziaki
    Ciocia artystka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my jeszcze raz dziękujemy :-)) A grafik czuje się doceniony pewnie dopiero jak dostaje czek na parę tyś... :-) Czego życzymy ;-))

      Usuń
    2. Haha wtedy też ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? :-) Ja byłam totalnie w szoku jak go pierwszy raz zobaczyłam :-) Dzięki za wizytę!

      Usuń
  4. Kolorowo i artystycznie u Was. Ale do pełni szczęścia brakuje, żeby kochani artyści znaleźli pracę w Warszawie, a nie tam tułali się po innych krajach... MOŻE Izabela wypromujecie ich w stolicy ? Pomyślcie z Maćkiem, ok ? Mama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba nas przeceniasz... Samo artystyczne mieszkanie nie wystarczy, no chyba żeby je pokazywali w nowojorskim Elle Decoration :-)
      Zresztą, Marysia ma super talent i jestem pewna, że swoje dobre miejsce na ziemi znajdzie - i coś mi się zdaje, że nie dałaby się tam zaprowadzić za rękę :-))
      Będzie dobrze!

      Usuń
  5. świetne ciocie z tych Marysi...coś o tym wiem, sami mamy debeściarską ciocię Marysię;) Musze sprawdzić ów fotojoker.
    A jesli mogę cos dodać a'propos seriali - polecam "Detektywa" - świetny. A podobna "Mentaliscie" w tematyce i udanej realizacji jest - "Magia kłamstwa" , jeszcze nie widziałam, ale kolezanka 'serialowa wymiataczka' poleciła gorąco. Pozdrawiam grtomatke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za serialowe namiary - Mentalista z ostrożną sympatią :-))
      A co do Maryś to 100% się zgadza. A zresztą, w ogóle mamy szczęście do cioć :-))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Niezłe ;-) Musiałam użyć googla...
      No to ..
      Wingapo nioniapepo!
      :-)

      Usuń
  7. Mamo Izo - to jeszcze raz my :-) Tak się zachwyciliśmy tą Waszą grafiką, że wygrzebaliśmy u siebie podobny kolaż i opublikowaliśmy na blogu - oczywiście z linkiem i notatką, że byliście naszą inspiracją :-) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń