piątek, 13 czerwca 2014

zajęcia żony czterdziestolatka

Wkroczyliśmy w nowy etap, bo w końcu 'życie zaczyna się po czterdziestce' itp. Oczywiście tak naprawdę żadnego przełomu nie czuć, w sumie chyba większość ludzi jest zaskoczona w pierwszej chwili, gdy przypomni sobie ile to już lat wędrują po ziemi. Mamy tyle, na ile się czujemy, prawda?
W każdym razie wiek 40 lat jest symboliczny i zasługuje na porządne uczczenie. Miałam wielkie wizje i piękne plany (przyjęcie w ogrodzie, którego nie mamy - czemu nie?) podsycane częstymi wizytami na pintereście, ale koniec końców stanęło na szumnie brzmiącym cocktail-party w naszym domu.

Zaczęłam porządnie od zaproszenia, które mam nadzieję, dotarło już do zainteresowanych. Tak prezentuje się okładka:


... i środek:



Momenty zwątpienia przeplatają się z hura-optymistycznym entuzjazmem, bo niby nic takiego, ale jednak nie często wydajemy przyjęcia. Nie dla dorosłych (lub żeby uczcić dorosłych) więc będzie to prawie zupełny debiut.
Tymczasem jest to też miła okazja do małych zakupów; z wielką przyjemnością pobuszowałam ostatnio po TK Maxx'sie - urocze szklanki, obrusik, półmiski i pudełko jak zrobione na zamówienie, nie powiem, podniosły mnie na duchu. Wszystko na zdjęciu, wraz z wydrukowanym zaproszeniami. Zamówiłam je w fotojokerze, bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ich jakość - piękny papier, świetny druk - zawsze brakowało mi takiej oferty, coś mi się zdaje, że jeszcze nie raz skorzystam z takiej możliwości.


 A jutro plany ambitne - mam zamiar przećwiczyć tort, zobaczymy co z tego wyjdzie...
Imprezka za tydzień, raport na pewno będzie!

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Jubilata i udanej imprezy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję! Miło Cie gościć...!

      Usuń
  2. A więc to już! Wszystkiego najlepszego dla Męża!
    Zakupy fajowe, zaproszenie rewelacja!
    Trzymam kciuki za przygotowania - by towarzyszyło im dużo śmiechu - na pewno wszystko wyjdzie super! Będę z Wami myślami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wezmę sobie tę radę do serca :)) Ale obawiam się, że bez lekkiej paniki i obłędu się nie obędzie...
      A, tortu nie zrobiłam, będzie improwizacja, jak zwykle ;-)

      Usuń
  3. Już się cieszę na to rodzinne spotkanie ! Do zobaczenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i my się cieszymy! Do rychłego!!

      Usuń
  4. Czy będą wesołe czapeczki i konkursy?:)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproszenie otrzymaliśmy - jest świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same dobre życzenia :) I zabawy jak z bajki:) Pomysły macie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. First off I want to say wonderful blog! I had a quick question in which
    I'd like to ask if you don't mind. I was curious to know how you
    center yourself and clear your thoughts before writing. I've had difficulty clearing
    my thoughts in getting my ideas out there. I
    truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost
    simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?

    Kudos!

    Here is my website ... castle clash hacks android

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko! Będziemy :-) a zaproszenia -1sza klasa!
    Maria i Tomasz

    OdpowiedzUsuń