piątek, 6 czerwca 2014

motywacja do biegania: gratis

Historyczna chwila: po raz pierwszy chciałabym coś rozdać za pomocą tego małego bloga. I to nie tak, że jest to dla mnie rzecz zbędna - wręcz przeciwnie właściwie. Ale niestety ja nie mogę skorzystać...


Kwiaty są tu jedynie elementem dekoracyjnym, jakby co.
No dobrze, przejdźmy do rzeczy. Otóż mam do oddania pakiet startowy w Biegu Kobiet (Irena Samsung Women's Rus) o wartości całych 50 zł.
Wierne czytelniczki zapewne pamiętają ten wpis z wielce emocjonującą relacją z mojego pierwszego udziału w tej imprezie (oraz tego typu imprezie, i co więcej, ostatniego póki co). Można tam zobaczyć, że profesjonalna koszulka z pakietu startowego wygląda naprawdę, hmm, profesjonalnie. Do tego organizatorzy dorzucają wiele ciekawych gadżetów, typu próbki kremów, czy płyn Pronto (serio!).
Jednym słowem gorąco polecam - mi podobało się tak bardzo, że jak tylko była możliwość od razu się zapisałam. Zapominając niestety, że 29 czerwca będę się właśnie żegnać z trójką moich dzieci zostających na koloniach. Więc zamiast się pocić będę spędzać czas mniej więcej tak:


Ale za Tę Odważną, która zgłosi taką chęć (w komentarzu, czy bezpośrednio mailem) będę oczywiście trzymać kciuki! Tym bardziej, że wynik pójdzie na moje konto :-) Ale rozmiar koszulki dobierzemy do zainteresowanej (ja w zeszłym roku miałam M). Jedyny warunek - pakiet trzeba sobie odebrać osobiście (jeszcze nie wiadomo gdzie, ale zapewne w okolicach Agrykoli, tak jak w zeszłym roku).
To jak, czekam na zgłoszenia! Podejrzewam, że może być ich dużo, sądząc po zainteresowaniu tym wpisem, w którym dzielę się moimi początkami z bieganiem (w sumie wiele się nie zmieniło, nadal aktualny). Może to dobry pretekst żeby też wystartować?
Ależ jestem ciekawa co z tego wyjdzie...!

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O, wspaniale...! Można na Ciebie liczyć Małgosiu, super!!! Dam znać, jak będzie już można odbierać pakiety - prześlę Ci wtedy potwierdzenie rejestracji. I trzymam mocno kciuki,
      pozdrawiam serdecznie!

      PS A za rok może pobiegniemy razem? :))

      Usuń
    2. Ekstra! Bardzo się cieszę i pozdrawiam!! Za rok koniecznie razem! I postaram się nie przybiec ostatnia ;)

      Usuń
    3. To ja się cieszę - trafia w dobre ręce :-)) A jeśli chodzi o przybiegnięcie jako ostatnia - mam też takie doświadczenie na koncie (bieg o puchar rektora Politechniki, nie spodziewałam się, że głównie w gronie AZS-owych sportowców ;-) i naprawdę nie ma w tym żadnej ujmy, moim skromnym zdaniem.
      Właściwie, to sama nie wiem, czy chciałabym żeby Twój wynik był szybszy, czy wolniejszy od mojego zeszłorocznego :)) Jedno i drugie ma plusy :))

      Usuń
    4. Pewnie, że nie ma ujmy ;) W tym roku biegam wolniej, ale kto wie, może się zmierzę z Twoim wynikiem ;) No chyba, że będzie upał, wtedy sukcesem będzie w ogóle dobiec;) Czekam zatem na wieści!

      Usuń