środa, 30 kwietnia 2014

wiosenne księżniczki

Chciałabym się podzielić zdjęciami, które zrobiłyśmy na konkurs "W koronie" organizowany przez ladnebebe.pl. Co prawda w konkursie się nie przebiły, a i drzewa pod którymi robiłyśmy zdjęcia już przekwitły, ale nie umniejsza to ich uroku. Na pewno nie dla mnie.

Cieszę się, że się zmobilizowałam, bo to zdjęcie Różyczki będę chciała powiesić powiększone w salonie:


Tak, wyciągnęłam nawet starego Nikona na kliszę. Chyba muszę częściej go używać. Z innych staroci (w pozytywnym znaczeniu) Różyczka ma na sobie bluzeczkę, którą uszyła i wyhaftowała dla mnie moja Mama (Babcia B. :-) - jakieś 30 lat temu... A dziadek Wiesiek (znany w niektórych kręgach jako Vislaff ;-) podarował nam w zeszłe wakacje pióra - m.in. orle.


Hani też zrobiłam zdjęcia, dosłownie 20 min. zanim słońce się schowało. Razem z przyjaciółką, w naszych starych, urodzinowych filcowych koronach:



Jak widać powyżej, niczym profesjonalny fotograf miałam też drugi aparat, z którego trochę zdjęć w kolorze:








Mam nadzieję w długi weekend znowu poszaleć trochę z aparatem. Życzę wszystkim cudownego wypoczynku!

13 komentarzy:

  1. Prze-pię-kne!!! I dziewczyny i zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczególnie za te zdjęcia, bo dziewczyny to już nie moja zasługa (?) :-))

      Usuń
  2. Hello! We would love to feature you on our nature walk series over at Imagine Childhood: http://blog.imaginechildhood.com/imagine-childhood/nature-walks/

    If you're interested sharing, please email us at info@imaginechildhood.com
    xox!
    i.c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, I'm quite thrilled to read such a comment...! Of course, I'm writing right away.

      Usuń
  3. Oh zdjęcie naprawdę piękne :) w ogóle uwielbiam Twój blog i jego klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło. Gościć Cię i czytać tak miłe komentarze, dziękuję!

      Usuń
  4. Cudne !!! Babcia cała szczęśliwa !:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Pierwsze i przedostatnie to moje ulubione. Dziewczyny mają tyle charyzmy. Skradną nie jedno serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie tak ;-) Serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Jak to możliwe, że nie wygraliście! Zdjęcia przepiękne - jak z najlepszej modowej sesji :) Widać w nich pracę całej ekipy - fotograf, modele, ale przede wszystkim jest w nich tyle uczucia:)

      Marysia

      Usuń
    3. Aaaa zapomniałam napisać o pracy projektanta! Też najwyższej klasy!

      Usuń
    4. Dziękuję Marysiu! Taka pochwała od profesjonalistki...! Może mnie kiedyś zatrudnisz ;-) Ściskamy serdecznie i czekamy kiedy wreszcie zawitasz do W-wy, buziaki!

      Usuń