wtorek, 11 lutego 2014

kostium Pippi

Karnawałowy kostium Pippi jest bardzo łatwy do zrobienia, przy tym wygodny i robiący wrażenie.


Tym razem nie musiałam się nawet zbytnio przy nim napracować, bo pierwotnie powstał dla Różyczki, jako prezent gwiazdkowy. Nie miałam jeszcze wtedy maszyny więc powstał na bazie ręcznych przeróbek tuniki ze szmateksu.
U Hani trzeba było tylko wzmocnić warkoczyki (długie, rude włosy Róży radziły sobie same) - posłużył tu druciany wieszak owinięty filcem i resztką jedwabnego materiału. Buty są jeszcze po Ignacym...
Tak naprawdę wszystko na zdjęciach, więc nie będę się już rozpisywać.




Na koniec tylko, ponieważ dziś właśnie mam urodziny, specjalny dodatek z 1988 roku (!) - ja jako Pippi, a obok mnie moja przyjaciółka... Hania!


13 komentarzy:

  1. spełnienia marzeń,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale i jeszcze TY!!! Pippi jest wieczna! Serdeczności i najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza jako Pippi ... bezcenne ... pamiątka piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiscie też zycze Ci spelnienia marzeńtych najskrytszych i szczęscia rodzinnego! Zdjecie z młodosci rewelacyjne,i zazdroszcze nigdy tak super nie wygladalam, a Hania? Za rok wydrukuje sobie to zdjecie i bedziecie inspiracja dla mojej Hani , no dobra nie inspiracją - zrzyna bedzie totalna i dosłowna :) , uwielbiam ta Waszą pończoszankową zajawkę :) wielkie buziole dla Was

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę, że do Was trafiłam (przez Cacaovo). Fajna gromadka, chciałabym żeby i u nas było tak dobrze, kiedy nasi podrosną. Też jest czwórka :)
    Pozdrawiam i zostaję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspomnień czar... Zupełnie zapomniałam o tym zdjęciu, nie pamiętam też czy na pewno ja zrobiłam Ci ten strój, czy od kogoś pożyczyłam ? Gratulacje z okazji apogeum dojrzałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie niezwykle miłe słowa i życzenia!!!
    Przyjemnie się to czyta, szkoda że urodziny są tylko raz w roku :-)
    Przy okazji witam czytelniczki, które tu zajrzały pierwszy raz i zapraszam serdecznie! I dziękuję za możliwość odkrycia nowych ulubionych blogów :))
    Pozdrawiam wszystkich gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń!
    Wspaniale z Was Pipi!

    OdpowiedzUsuń