środa, 5 lutego 2014

Hania 7

Wczoraj Hania skończyła siedem lat!


Niemożliwe, jak to nasze trzecie Maleństwo szybko wyrosło. Jest też ogromna różnica między sześciolatką i siedmiolatką. Ostatnimi czasy Hania spędza swój wolny czas najchętniej na robieniu gwiazd ("przewrotów bokiem" jak zostałam fachowo pouczona). Doszła w tym już praktycznie do perfekcji. Uwaga,...


i zaczynamy:


Hania oczywiście nie przepada za pozowaniem, ale te gwiazdy powtarzała dla mnie dziesiątki razy. Właściwie to pierwsza miałam dość...
Ten zapał, przyjemność w podejmowaniu wysiłku, wytrwałość... Oj, przydałyby mi się takie cechy. Niech zostaną jak najdłużej.

Chciałam to wszystko napisać już wczoraj, ale nie miałam siły, po długiej akcji reanimacji naszego samochodu, który stanął znienacka (ekhm) z powodu braku paliwa na dość zatłoczonej trójpasmówce. A jechałam właśnie z Hanią na zajęcia z  akrobatyki.
Szkoda, choć Hania nie narzekała na niespodziewany powrót autobusem i co najmniej potrójną porcję "Marty mówi" i "Barbi", podczas gdy my z Maćkiem usiłowaliśmy za wszelką cenę uniknąć kosztów pomocy drogowej.
Pewne składowe tego dnia powtórzyły się zatem z tymi sprzed 7 lat: przede wszystkim Mama, Hania i Tata!



6 komentarzy:

  1. Czy kartka ode mnie dla Hani i Ciebie dotarła ?

    "Gwiazdy" perfekcyjne, brawo Haniu !

    A wam gratuluję "akrobatki" i współczuję problemów z samochodem. Życzę jak najmniej takich niespodzianek w przyszłości ! Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dotarło, dziękujemy :-))

      Usuń
  2. Całusy dla Hani :)) Nie wiem jak to zrobiliście, ale wszystkie Wasze dzieci są różne:) Hania jest na oko najradośniejsza ;)))) Pozdrawiamy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się nadziwić jaki to potencjał genetyczny w nas tkwi :-)
      Dziękuję i pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Wspaniałe "gwiazdy"!
    Spełnienia marzeń dla Hani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy..! Choć przyznam, że czasem muszę się przywoływać do porządku, żeby wspaniałą gwiazdę docenić, szczególnie gdy praktykowanie odbywa się podczas wyjścia do szkoły/na spacer/do kościoła, itd.., śniadania/obiadu/podwieczorku/ oraz dowolnego innego posiłku, oraz w porze ubierania/kąpieli/czytania na dobranoc, itd., itd... :-))

      Usuń