piątek, 20 grudnia 2013

H&M home w krótkim, przedświątecznym wpisie

Raczej nie piszę zbyt często o zakupach (no bo w końcu cóż takiego fascynującego w lidlu i biobazarku), ale gdy usłyszałam, że w listopadzie po raz pierwszy w Polsce ma się pojawić dział domowy w H&M to wręcz przebierałam nogami, żeby tam się trochę porozglądać. Wczoraj moja ciekawość została zaspokojona, a nawet nagrodzona.
Szukałam jakiegoś pomysłu na upominek dla Pań z przedszkola Ludwika i wyszłam z takimi oto zdobyczami:


W prezencie będzie ten czerwony, metalowy pojemnik, przypominający do złudzenia menażkę (40 zł). Wyładowałam go świątecznymi słodkościami i doczepiłam bilecik (taki sam dołączyłam też do tegorocznych kartek, więc jeśli jesteście na mojej liście adresowej to spodziewajcie się już wkrótce!). Pojemnik jest bardzo ładnie wykonany, szczelnie dopasowany, ciężki, w środku również w tym samym pięknym odcieniu czerwieni.
Poza tym nie mogłam się oprzeć grubej, bawełnianej macie kąpielowej z gilami (również 40 zł.). Za świetną okazję uznałam też porcelanowy pojemnik na mydło (25 zł) i duży kuchenny fartuch w gwiazdki (10 zł!). Czyli wszystko kosztowało 105 zł - tak, bo gdy zapiszemy się wcześniej na newsletter otrzymujemy 25% zniżki na wybraną rzecz.
Jestem w pełni zadowolona, choć sam dział jest raczej skromny i w 10-15 minut spokojnie można wszystko przejrzeć. Co oczywiście ma swoje zalety. Wpadły mi jeszcze w oko piękne szlafroki ze 100% szarego lnu, ale były tylko XL i za 130 zł, postanowiłam więc sobie taki uszyć (lista rośnie...) oraz talerze z głowami zwierząt: jelonek, sowa i borsuk po 20 zł. Śliczne, ale musiałabym kupić co najmniej 4, więc może innym razem.
A jak tam wasze przedświąteczne zakupy? Też zostawiacie wszystko na ostatnią chwilę? Bo u mnie to dopiero było preludium...


12 komentarzy:

  1. pojemnik piękny:) Ja żałuję tylko, że nie wpadłam na pomysł takiej kartki z życzeniami jak ta Wasza.... ale! notuję na za rok! Serdeczności na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracja zza oceanu - przynajmniej na blogach, które czytam nie wysyła się chyba innych kartek na Święta. A za rok muszę się też wcześniej za kartkę zabrać i bardziej ją dopracować (albo poważnie porozmawiać z siostrą graficzką - Maria, to do Ciebie!-), bo dostępnych darmowych projektów w zasadzie nie ma...
      Również pozdrawiam świątecznie!!!

      Usuń
  2. Oby pani z przedszkola ie czytała Twojego bloga...:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dostała, więc chyba nie ma problemu... O innych prezentach dla potencjalnych czytelników bloga z tego powodu nie piszę (jeszcze) ;-)

      Usuń
  3. Też pisałam post o h&m home, ale jeszcze nie byłam wybrać się nie mogę. Ja już wszystkie prezenciochy kupiłam przez internet :) Pudełko czerwone świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w pełni rozumiem... My z grubsza też przez internet, ale elfy jeszcze pracują, pozdrowienia!

      Usuń
  4. te gile tez przukuły moja uwagę, jest jeszcze coś z tym motywem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, całkiem sporo - pościele, bieżniki. Wreszcie ktoś docenił gile ;-)

      Usuń
  5. Śliczne :) Żałuję, że koło nas nie ma. Ale może kiedyś, trzeba być dobrej myśli ;) Bardzo podoba mi się ten bilecik z Waszym zdjęciem - na chłodne zimowe dni trochę słońca od Was ( i miły podtekst: "jeszcze tylko pół roku i będą wakacje!" - kto by nie chciał :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I życzę dużo słońca zatem :-))

      Usuń
  6. Kartki na przyszły rok masz zaklepane! Tylko musisz mi jeszcze przypomnieć ;-)
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wszyscy słyszeli! :-)
      Całusy!!!

      Usuń