wtorek, 18 czerwca 2013

W roli głównej: Hania

Oficjalne zakończenie roku przedszkolnego, i w ogóle przedszkola u Hani odbyło się w piątek. To bardzo miło ze strony pani Justynki, że w tym ostatnim, najważniejszym przedstawieniu pozwoliła zagrać Hani Kopciuszka. Kochana Haneczka, była tak szczęśliwa, pilnie powtarzała rolę już od miesiąca. W końcu dla wielbicielki wszelkiej maści księżniczek i królewien to jak spełnienie marzeń.
Byłam zachwycona, jak delikatnie i uroczo wypadła. Jest moim najkochańszym Kopciuszkiem!






7 komentarzy:

  1. Piękny Kopciuszek !!! Wspaniale, że i ja mam udział w tym sukcesie - ćwiczyłam z Hanią kwestie, no i sukienka ode mnie jeszcze się trzyma - wymarzona dla Kopciuszka !
    No, Hania, wielkie sceny czekają ! Brawo i powodzenia ! Dumna babcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko prawda :-) A sukienka faktycznie, to już chyba jej 8 rok, niestety wygląda na to, że ostatni...

      PS Skarpetki też od Babci, nie wypatrzyłaś ;-)

      Usuń
  2. Dekoracje - świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam Gabrysiu :-)) Dzięki!

      Usuń
  4. Cudny kopciuszek!!!
    I jakie przedstawienie, stroje, dekoracje ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały Kopciuszek a jeszcze piękniejsza Księżniczka. Widać, ze się dobrze bawiła!

    OdpowiedzUsuń