niedziela, 16 czerwca 2013

Siekierki się budzą

Jako swego rodzaju lokalną ciekawostkę zamieszczam zdjęcie, którym wygrałam konkurs fotograficzny w naszej małej społeczności. Ci którzy znają Maćka, mogą się domyślić, że miał niezłą zabawę przy tej sesji. Zresztą jak usłyszał werdykt, to spytał czy nikt więcej nie nadesłał zdjęcia... Może i trochę tak było. Ja głównie z powodu wzmacniania lokalnej inicjatywy chciałam swoje zdjęcie zgłosić, na wariant ambitny, tzn. fotografie siekierkowskich okolic o wschodzie słońca nie starczyło możliwości i czasu, więc zaaranżowałam to (enjoy;-):

4 komentarze:

  1. Super klimatyczne :) Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza, bardzo mi się podoba, jaki romantyczny klimat!!!! I jak zielono!!! Wspaniale!!! Jesteś kobietą z niesamowitymi pomysłami, inicjatywą. Gartuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ale dla Maćka taki mały stołeczek... Od razu widać, kto tu jest podporządkowany :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka super energetyczna ! Maciek też ma świetny letni strój - ciekawa jestem, czy herbata jest prawdziwa, czy na niby...

    OdpowiedzUsuń