niedziela, 7 kwietnia 2013

Pierwsza Komunia - zaproszenia


Pomysł i wykonanie - głównie Róża. Przy mojej nieznacznej pomocy. I motywacji... Każde zaproszenie inne, jak na przyzwoitą ręczną robotę przystało. Na żywo jeszcze ładniejsze, jeśli mogę tak nieskromnie napisać.
Żałuję, że nie mam zdjęć zaproszeń Ignasia (może w archiwach rodzinnych gdzieś się przechowało..?), bo  też wyszły bardzo ciekawie - na każdym był przyklejony biały żuraw z origami, z pięknego papieru, pieczołowicie złożony przez samego zainteresowanego.
Lubimy robić zaproszenia. I świętować!




5 komentarzy:

  1. Fantastyczne :) Bardzoooo mi się podoba taka idea przygotowania zaproszeń:) I tego dnia, również mamy komunię w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenie piękne, już nie mogę się doczekać kiedy je otrzymamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, bo myślę, że też dostanę takie piękne zaproszenie i będę świętować razem z Wami !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, ja niestety poszłam w "gotowce". Gratuluję Wam twórczości. Nasza komunia też 12 maja!!!!

    OdpowiedzUsuń