wtorek, 6 listopada 2012

Ludwik - 3 urodziny

Za nami naprawdę intensywny tydzień rodzinnych spotkań, świętowania, pieczenia tortów, ale o tym wszystkim za chwilę. Najważniejsze, że nasz uroczy dzidziuś numer 4 tak naprawdę nie jest już dzidziusiem tylko prawdziwym małym chłopcem.
Niesamowite, jak wielki skok się przez te trzy lata dokonał. Chwilami niezauważalnie, a chwilami wydawało mi się, że wieczorem jest już trochę inny niż rano. Może parę zdjęć obrazujących co mam na myśli?




Uwielbiam tego dzieciaka... Ale wracając do urodzin. W jego dniu wyruszaliśmy do dziadka Jurka, więc rano tylko małe rodzinne świętowanie, a prawdziwa impreza miała miejsce w sobotę.



Ludwik doskonali swój zabójczy uśmiech. Z czerwonym ninją w ręce to nawet łatwiejsze (od tej chwili Lulek wiele rzeczy będzie robił z czerwonym ninją w ręce...).
Imprezka u dziadka to poważna sprawa, w końcu ma już 9 wnuków i wszystkie się stawiły! Nic dziwnego, że mój arcyzdrowy tort piekłam dwa razy (za pierwszym razem nie został niczym posłodzony, obawiałam się, że goście mogą nie zaakceptować aż tak zdrowej wersji, co w zasadzie nie było prawdą, bo również ten niesłodki znalazł swych amatorów), za każdym razem nie urósł :-) Na szczęście dwa niewyrośnięte blaty połączone czekoladową masą potrafią osiągnąć całkiem przyjemnie wyglądającą grubość.

Atrakcją wieczoru miały być magiczne świecące różdżki, które robiliśmy razem. Pomysł znalazłam tutaj: klik. Wyszło to naprawdę fajnie - fluorescencyjne  światełka zamknięte w plastikowych bombkach i przymocowane do rurek z Castoramy robiły super wrażenie. Niestety mam trochę słabe zdjęcia, w oryginalnej wersji zostały uchwycone o niebo lepiej, więc ewentualnie tam odsyłam. A to krótka, zaimprowizowana sesja z różdżkami:






I to tyle w telegraficznym skrócie, jeśli by kto odczuwał niedosyt tematu to tutaj klik można zobaczyć jak Lulek obchodził swoje urodziny w przedszkolu. Szczególnie inspirujący jest rytuał z kulą ziemską!
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ludwisia i jego rodziców ! Wspaniałe święto i ciekawe pomysły. Obejrzałam też urodziny w przedszkolu. To już nowy świat, jak dla mnie...
    Czekam na resztę wspomnień z tego wydarzenia i serdecznie pozdrawiam !
    Mama.

    OdpowiedzUsuń

  2. Dzięki za super imprezę !!! Wszystko było przepyszne .... a zwłaszcza ciasto bez cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki dla Młodzieńca, ale się zmienił:) Sto lat;)

    OdpowiedzUsuń