poniedziałek, 3 września 2012

Lekarze! (poprawka)

Dla wszystkich zainteresowanych, którzy przeoczyliby fakt, że właśnie ruszył serial Lekarze (tak, tak, ten sam, w którym występuje Magdalena Różczka i nasza(!) Róża) dobra wiadomość. A właściwie dwie.
1. Serial jest super (w ciągu ostatnich 10 lat nie obejrzałam więcej niż 2 odcinków z żadnego, więc znam się na rzeczy), taki nowoczesny i wciągający, a od dr Alicji wprost nie można oderwać oczu...
2. Można go obejrzeć online, więcej tu: lekarze.tvn.pl (dla tradycjonalistów TVN, poniedziałki 21.30)
Naprawdę polecam!


Aha, Róża pojawia się po raz pierwszy w 4 odcinku, a gra rolę córki doktora Jivana (tego jogina z brodą).
Uwaga, poprawka (dzięki Gabrysiu!), Różę można wypatrzyć już w 2 (!) odcinku (37 minuta, jakieś 3 sekundy :-). Poza tym śledzimy uważnie odcinek 6 i 13.
Mam pewien niedosyt po tym drugim odcinku, więc jeszcze zdjęcie z nagrań (dziękuję Karola!)


Już się nie mogę doczekać!

6 komentarzy:

  1. Róża jest też w drugim odcinku,. ale tylko przez kilka sekund i niestety-tyłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Gabrysiu, faktycznie coś mi się pokręciło. No. ale nie tyłam a bokiem ;-) I pomyśleć, że dla tej "sceny" jechała specjalnie do Torunia...!

      Usuń
  2. Haha muszę koniecznie zobaczyć!:) Gratulacje!
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu przypadkowo, zostaje świadomie :) poki co sie remontujemy i dostepu do tv brak ale jak tylko takie urzadzenie nabedziemy to obiecuje nadrobic serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ja zastanawiam się jak to się stało, że do tej pory nie trafiłam na Twojego świetnego bloga ;-)
      Co do serialu, najlepsze jest to, że my też nie mamy telewizora. Dlatego tak mnie ucieszyła możliwość oglądania online, bo też już zaczęliśmy się łamać...

      Usuń
  4. jest i w szóstym odcinku (około 12min i 34min) :)

    OdpowiedzUsuń